niedziela, 18 listopada 2012

Zaczynam...

Tak to bywa, że człowiek z nudów, albo szukając innego zajęcia niż uczenie się na konwersatorium z ekologii fizjologicznej zakłada blog. Pewnie szybko mi przejdzie. Wszak już raz startowałem z tym blogiem, kiedy zajęciem jakie mnie zmusiło do pisania była organizacja IV Studenckiej Konferencji Biologii Ewolucyjnej (a raczej ucieczka od niej). W każdym razie nie zaręczam, że całe blogowanie nie skończy się na tym jednym poście.

Jest to mój prywatny blog, na którym w założeniu ma być misz-masz wszystkiego co jest mi bliskie i mnie interesuje. A misz-masz jest wielki, bo moje zainteresowania sięgają od hodowli owiec do spraw związanych z liturgią, doktryną i duchowością Kościoła katolickiego. Nie daleko mi do polityki, naukowej biologii, podhalańskiego regionalizmu, lubię też lingwistykę, historię i pewnie parę innych rzeczy. Jestem związany zarówno z Kołem Przyrodników Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego jak i z Fundacją św. Grzegorza Wielkiego. Jak widać rozrzut jest:)

 Jak mi pójdzie pażywiom uwidim. Jestem otwarty na wszelkie komentarze, krytykę (byle kulturalną), uzupełnienia, glosy, suplemenety itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz